Ստարտափների մասին զրուցում են Ռուբինա Մարկոսեանը, Վլադիմիր Խոեցյանը Wirestock-ից, Մհեր Պետրոսյանը Jobup-ից և Ագաթա Բադալյանը 3dzook-ից :
- Ի՞նչ է ստարտափը և ինչո՞վ է տարբերվում բիզնեսից;
- Wirestock` բլոկչեյնից մինչև ստեղծագործ կոնտենտի մոնետիզացիա;
- Նոր օգտատիրոջ հայտնաբերում և նոր պահանջարկի բացահայտում;
- Ստարտափին պետք է գիտական մոտեցում. տվյալների հիման վրա որոշումների կայացում;
- 3dzook` նկարները վերածվում են իլյուստրացիաների, վիդեոները` անիմացիայի;
- Ինչու՞ են որոշ ստարտափներ հաջողում. արտադրանքի կարիքի հաստատում մինչև դրա վրա աշխատելը;
- Jobup` աշխատակիցների ռեֆերալ հարթակ;
- Ստարտափի պարագայում որքանո՞վ է կարևոր թիմը;
- Արդյո՞ք շատ է ստարտափներին աջակցությունը` ներդրումներ, դասընթացներ և այլն;
- Հաջողությանը հավատը` ստարտափում աշխատելու կարևոր պայման;
- Կոլեկտիվի գաղափարը և ընդլայնման մարտահրավերները;
- Ինչու՞ է ստարտափը «քուլ». գերաճի գրավչությունը;
- Արդյո՞ք փորձառությունը կարևոր է ստարտափի հաջողության համար: