Դպրոցում միշտ կարևորվում են դասավանդման մեթոդներն ու մոտեցումները, մինչդեռ բուհական համակարգում հետևյալ դրվածքն է՝ եթե դու ունես գիտական կոչումներ, օր.՝ դոկտոր-պրոֆեսոր ես, հրապարակում ես հոդվածներ, ղեկավարում ես ասպիրանտների կամ գիտական խմբերի աշխատանքները, ապա ինչ մանկավարժական հմտությունների մասին է խոսքը, եթե մարդն ունի այդպիսի նվաճումներ, ստատուս, ինչն ամենևին դեռ չի նշանակում, որ նա լավ դասավանդում է: Մանկավարժական, ուսուցողական բաղադրիչը բուհական համակարգում մղված է երկրորդ պլան…