Play Video

Բժիշկ-պացիենտ հաղորդակցության մասին զրուցում են Վիոլետա Զոփունյանը և բժիշկ-գինեկոլոգ Արմինե Հովհաննիսյանը:

  • Բուժաշխատողը ի՞նչը պետք է կարևորի հաղորդակցության մեջ;
  • Արդյո՞ք հաղորդակցության հմտությունները ներառված են բժշկական կրթության մեջ;
  • Բժշկական էթիկան նոր տեխնոլոգիաների և 24/7 ակտիվության դարաշրջանում;
  • Արդյո՞ք բժիշկները տրամադրում են ողջ տեղեկատվությունը;
  • Ինչպե՞ս անել, որ բուժման ողջ գործընթանցն անցնի նույն բժշկի շրջանակներում;
  • Արդյո՞ք ախտորոշման մասին հայտնելիս անհրաժեշտ է հոգեբանի ներկայությունը;
  • Ի՞նչ կարող է անել պացիենտը հաղորդակցությունն արդյունավետ դարձնելու համար։

Դիտեք նաև՝

Search