Play Video

Ստարտափների մասին զրուցում են Ռուբինա Մարկոսեանը, Վլադիմիր Խոեցյանը Wirestock-ից, Մհեր Պետրոսյանը Jobup-ից և Ագաթա Բադալյանը 3dzook-ից :

  • Ի՞նչ է ստարտափը և ինչո՞վ է տարբերվում բիզնեսից;
  • Wirestock` բլոկչեյնից մինչև ստեղծագործ կոնտենտի մոնետիզացիա;
  • Նոր օգտատիրոջ հայտնաբերում և նոր պահանջարկի բացահայտում;
  • Ստարտափին պետք է գիտական մոտեցում. տվյալների հիման վրա որոշումների կայացում;
  • 3dzook` նկարները վերածվում են իլյուստրացիաների, վիդեոները` անիմացիայի;
  • Ինչու՞ են որոշ ստարտափներ հաջողում. արտադրանքի կարիքի հաստատում մինչև դրա վրա աշխատելը;
  • Jobup` աշխատակիցների ռեֆերալ հարթակ;
  • Ստարտափի պարագայում որքանո՞վ է կարևոր թիմը;
  • Արդյո՞ք շատ է ստարտափներին աջակցությունը` ներդրումներ, դասընթացներ և այլն;
  • Հաջողությանը հավատը` ստարտափում աշխատելու կարևոր պայման;
  • Կոլեկտիվի գաղափարը և ընդլայնման մարտահրավերները;
  • Ինչու՞ է ստարտափը «քուլ». գերաճի գրավչությունը;
  • Արդյո՞ք փորձառությունը կարևոր է ստարտափի հաջողության համար:

Դիտեք նաև՝

Search