Play Video

Նախադպրոցական կրթության և այլընտրանքային նախակրթարանների մասին զրուցում են Հերմինե Ստեփանյանը և «Լուսէ տնակ» ստեղծարար կենտրոնի, Ուսուցիչների ուսումնափորձարարական համայնքի համահիմնադիր, մանկավարժ Քրիստինա Երիցյանը։

  • Որո՞նք են նախադպրոցական ոլորտի հիմնական խնդիրները;
  • Անհրաժեշտ է մեթոդների վերանայում՝ 21-րդ դարի երեխայի կարիքներին ու պահանջներին համապատասխան;
  • Այլընտրանքային կրթարաններում կիրառվող տարատեսակ մեթոդները՝ Մոնտեսորիի, Վալդորֆյան, Տրիզ, Ռեջիո;
  • Երեխայակենտրոն մոտեցում․ երեխան՝ ուսումնական գործընթացի սուբյեկտ, բացահայտումների մասնակից;
  • Արդյո՞ք ունենք մանկավարժներ, որոնք կարող են աշխատել այս մեթոդներով և դրանք տեղայնացնել;
  • Արդյո՞ք ծնողներն ընդդիմանում են նոր մեթոդներին;
  • Ինչպիսի՞ն է ժամանցի, խաղի և ուսուցանվող նյութի համամասնությունը նախակրթարաններում;
  • Ի՞նչ տեղ է տրվում ֆիզիկական ակտիվությանը և առողջ ապրելակերպին;
  • Արդյո՞ք կան վերահսկողության մեխանիզմներ․ սահմանված չափորոշիչներ, բայց և ստեղծարարության հնարավորություն;
  • Մասնավոր սեկտորի, մանկավարժների, ծնողների և պետության համագործակցության կարևորությունը։

Դիտեք նաև՝

Search