Նախադպրոցական կրթության և այլընտրանքային նախակրթարանների մասին զրուցում են Հերմինե Ստեփանյանը և «Լուսէ տնակ» ստեղծարար կենտրոնի, Ուսուցիչների ուսումնափորձարարական համայնքի համահիմնադիր, մանկավարժ Քրիստինա Երիցյանը։
- Որո՞նք են նախադպրոցական ոլորտի հիմնական խնդիրները;
- Անհրաժեշտ է մեթոդների վերանայում՝ 21-րդ դարի երեխայի կարիքներին ու պահանջներին համապատասխան;
- Այլընտրանքային կրթարաններում կիրառվող տարատեսակ մեթոդները՝ Մոնտեսորիի, Վալդորֆյան, Տրիզ, Ռեջիո;
- Երեխայակենտրոն մոտեցում․ երեխան՝ ուսումնական գործընթացի սուբյեկտ, բացահայտումների մասնակից;
- Արդյո՞ք ունենք մանկավարժներ, որոնք կարող են աշխատել այս մեթոդներով և դրանք տեղայնացնել;
- Արդյո՞ք ծնողներն ընդդիմանում են նոր մեթոդներին;
- Ինչպիսի՞ն է ժամանցի, խաղի և ուսուցանվող նյութի համամասնությունը նախակրթարաններում;
- Ի՞նչ տեղ է տրվում ֆիզիկական ակտիվությանը և առողջ ապրելակերպին;
- Արդյո՞ք կան վերահսկողության մեխանիզմներ․ սահմանված չափորոշիչներ, բայց և ստեղծարարության հնարավորություն;
- Մասնավոր սեկտորի, մանկավարժների, ծնողների և պետության համագործակցության կարևորությունը։