Play Video

«Տեսնել» հաղորդաշարի հաջորդ թողարկման հյուրն է դիզայներ, Braind ընկերության համահիմնադիր Էդուարդ Քանքանյանը:

  • Ինչպիսի՞ն պետք է լինի լոգոն;
  • Ի՞նչ սկզբունքով է որոշվում՝ որն է լավ դիզայնը;
  • Արդյո՞ք լավ, գրագետ դիզայնով ռեբրենդինգը միշտ աշխատում է;
  • Նոր պրոյեկտի վրա ավելի շատ դիզայներնե՞րն են աշխատում, թե՞ մարքեթոլոգները;
  • Հայաստանի լավագույն ստուդիան․ Braind, թե՞ Backbone Branding;
  • Սկզբնական շրջանում ի՞նչ դժվարությունների են բախվում դիզայներները;
  • Զբոսաշրջության կոմիտեի տենդերի մրցույթը;
  • Անում ենք ֆիլմերի գովազդային տեսահոլովակների արտադրությամբ զբաղվող ընկերության լոգոյի ռեբրենդինգ:

Դիտեք նաև՝

Search