Բժիշկ-պացիենտ հաղորդակցության մասին զրուցում են Վիոլետա Զոփունյանը և բժիշկ-գինեկոլոգ Արմինե Հովհաննիսյանը:
- Բուժաշխատողը ի՞նչը պետք է կարևորի հաղորդակցության մեջ;
- Արդյո՞ք հաղորդակցության հմտությունները ներառված են բժշկական կրթության մեջ;
- Բժշկական էթիկան նոր տեխնոլոգիաների և 24/7 ակտիվության դարաշրջանում;
- Արդյո՞ք բժիշկները տրամադրում են ողջ տեղեկատվությունը;
- Ինչպե՞ս անել, որ բուժման ողջ գործընթանցն անցնի նույն բժշկի շրջանակներում;
- Արդյո՞ք ախտորոշման մասին հայտնելիս անհրաժեշտ է հոգեբանի ներկայությունը;
- Ի՞նչ կարող է անել պացիենտը հաղորդակցությունն արդյունավետ դարձնելու համար։