🔹«Առողջ ապրելակերպ» դասընթացը ե՞րբ է ձևավորվել և ի՞նչ ճանապարհ է անցել Հայաստանում։
🔹Կրթության նոր չափորոշիչը «Առողջ ապրելակերպ»-ի դասավանդման հետ կապված ո՞ր խնդիրներին է անդրադարձել։
🔹Արդյո՞ք կա ուսումնասիրություն, թե տարիքային որ խմբի համար ինչ բովանդակություն է պետք մատուցել, և արդյո՞ք երեխաները պատրաստ են այս դասընթացին։
🔹Ինչո՞ւ այս առարկայի դեմ որոշակի դժգոհություններ եղան. ո՞րն էր թյուրըմբռնումների հիմնական պատճառը։
🔹Որո՞նք են այն հիմնական գաղափարները, որոնց վրա հիմնված է դասընթացը։
🔹Ինչպե՞ս են ընտրվում այս առարկան դասավանդող մասնագետները և ի՞նչ վերապատրաստումներ են նրանք անցնում։
🔹Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ լայն տարածում են գտել նոր ու վտանգավոր մի շարք թմրանյութեր, և նաև երիտասարդացել է այդ թմրամիջոցների օգտագործումը` արդյո՞ք կա թարմացված անդրադարձ այդ թեմային, և արյդո՞ք մասնագետներն անցնում են լրացուցիչ վերապատրաստում։
🔹Ըստ դասընթացի ավարտին անց կացվող հարցումների` ինչպիսի՞ն է երեխաների արձագանքը այս առարկայի վերաբերյալ։
«Բուն զրույց․ Առողջ ապրելակերպ» հաղորդաշարում զրուցում են Վիոլետա Զոփունյանը և Կրթության, զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի գնահատման բաժնի ղեկավար Լուսինե Ալեքսանյանը։