🔹Որո՞նք են ապատեղեկատվություն տարածելու հիմնական պատճառները։
🔹Ի՞նչ առանձնահատկություններ կան մեդիայի համար բիզնեսի հետ առնչվելիս։
🔹Կասկածելի ինֆորմացիայի ճշտման ի՞նչ տարբերակներ կան։
🔹Ի՞նչ կարող է անել պետությունը ապատեղեկատվության դեմ պայքարում։
Զրուցում են Մանե Մադոյանը, Գևորգ Պողոսյանը և ABN մեդիա հարթակի հիմնադիր Նարեկ Նիկողոսյանը։
«ԴիզԲիզը» փոդքասթ է բիզնես միջավայրում ապատեղեկատվության տարածման հետևանքների և դրանց կառավարման գործիքների մասին։ Հաղորդակցության ոլորտի հետ առնչվող տարբեր դերակատարների` հանրային կապերի պատասխանատուների, լրագրողների, իրավաբանների, գործարարների, մարքեթինգի փորձագետների հետ քննարկումներ՝ հիմնված իրական փորձառության և արձանագրված դեպքերի ուսումնասիրության վրա։