Play Video

Սոցիալական ձեռնարկությունների և մարքեթինգի մասին զրուցում են Գևորգ Պողոսյանը և մարքեթինգի փորձագետ Միշա Պողոսյանը:

  • Սոցիալական բիզնեսը նոր արժեք ավելացնո՞ւմ է բիզնես մոդելի մեջ;
  • Մարդը` սոցիալական բիզնեսի համար և՛ սպառող, և՛ շահառու;
  • Արդյո՞ք սոցիալական գաղափարը պետք է օգտագործել գովազդի մեջ;
  • Սոցիալական բաղադրիչը նպաստո՞ւմ է վաճառքների ավելացմանը;
  • Սոցիալական բիզնեսները պետք է մրցակցեն, թե՞ համագործակցեն;
  • Թվային մարքեթինգն ու սոցիալական գաղափարների տարածումը;
  • Ամենաթրենդային թվային գործիքները;
  • Մեսենջերներն արդյո՞ք կփոխարինեն սոցցանցերին;
  • Ինչի՞ հետ է ասոցացվում «սոցիալական տնտեսություն» բառակապակցությունը:

Դիտեք նաև՝

Search