Սոցիալական ձեռնարկությունների և մարքեթինգի մասին զրուցում են Գևորգ Պողոսյանը և մարքեթինգի փորձագետ Միշա Պողոսյանը:
- Սոցիալական բիզնեսը նոր արժեք ավելացնո՞ւմ է բիզնես մոդելի մեջ;
- Մարդը` սոցիալական բիզնեսի համար և՛ սպառող, և՛ շահառու;
- Արդյո՞ք սոցիալական գաղափարը պետք է օգտագործել գովազդի մեջ;
- Սոցիալական բաղադրիչը նպաստո՞ւմ է վաճառքների ավելացմանը;
- Սոցիալական բիզնեսները պետք է մրցակցեն, թե՞ համագործակցեն;
- Թվային մարքեթինգն ու սոցիալական գաղափարների տարածումը;
- Ամենաթրենդային թվային գործիքները;
- Մեսենջերներն արդյո՞ք կփոխարինեն սոցցանցերին;
- Ինչի՞ հետ է ասոցացվում «սոցիալական տնտեսություն» բառակապակցությունը: