Այսօր Գործուղի հաղորդաշարի հերթական կանգառում ուսումնասիրելու ենք մարքեթինգը՝ բիզնես-էկոհամակարգի ամենաբարդ, ամենահետաքրքիր և ամենակարևոր ոլորտներից մեկը։ Եթե փորձեք ուսումնասիրել ու անձնական փորձով դուրս բերել, թե ինչ է մարքեթինգը, կստանաք բազմաթիվ տարբերակներ, սակայն, սկսնակների պարագայում այդքան խորությամբ ուսումնասիրելն այդքան էլ նպատակահարմար չէ, իսկ փոխարենը պետք է հասկանալ դրա էությունը։ Այսօր մենք կխոսենք բիզնեսի և մարքեթինգի առնչությունների, դրա էության, փոխհարաբերությունների մասին և փոքր անդրադարձ կանենք մարքեթինգի կարևորագույն տեսություններից մեկին՝ 4P-ի տեսությանը կամ միքս մարքեթինգին։