Վերջին շրջանում ակտիվացել են մեր դպրոցականների ֆունկցիոնալ անգրագիտության մասին քննարկումները։
Տարրական դպրոցներում ընթերցանության և «ԹԻՉ» գործիքի մասին են զրուցում Հայաստան Գրիգորյանը և Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոն հիմնադրամի տնօրենի պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանը։
Շարքը նվիրված է կրթական համակարգի խնդիրներին ու մարտահրավերներին, զարգացման հեռանկարներին և ոլորտում տեղի ունեցող բազմաթիվ փոփոխությունների ազդեցությանը։
Կրթության վերաբերյալ դրվում է «ինչպես» հարցը․ ինչպե՞ս ունենալ լավ կրթական համակարգ, մոտիվացնել սովորողներին և դասավանդողներին, կազմակերպել կրթությունը, ստեղծել լավ դասագրքեր․․․