🔹Քաղաքական առումով ո՞ր երկրների միջև է բաժանված Քուրդիստանը։
🔹Ե՞րբ գլուխ բարձրացրեց քրդական հարցը։
🔹Սևրի պայմանագրով ի՞նչ ապագա էր նախատեսված Քուրդիստանի համար։
Քրդական հարց | Իրաք
🔹Ի՞նչ պայմաններում են ապրել Իրաքի քրդերը մինչեւ 21-րդ դարի սկիզբը։
🔹Իրաքի բռնապետ Սադամ Հուսեյնը ի՞նչ քաղաքականություն էր վարում քրդերի հանդեպ։
🔹Իրաքյան պատերազմները ինչպե՞ս ազդեցին Իրաքյան Քուրդիստանի վրա։
🔹Ինչպե՞ս Իրաքյան Քուրդիստանը ստացավ ինքնավարության բարձր աստիճան։
🔹Ո՞ր կուսակցություններն են կիսում իշխանությունը Իրաքյան Քուրդիստանում։
🔹Քուրդիստանի մյուս կուսակցությունները ինչո՞ւ են դժգոհ իշխող ուժերից։
🔹Միջազգային հանրությունը ի՞նչ դիրքորոշում ունի Իրաքյան Քուրդիստանի վերաբերյալ։
🔹Ի՞նչ հետևանքներ ունեցավ Իրաքյան Քուրդիստանում անցկացված անկախության հանրաքվեն։
🔹Ինչպե՞ս են ապրում Իրաքի քրդերն այժմ։
Քրդական հարց | Թուրքիա, Սիրիա և Իրան
🔹Որքա՞ն քուրդ է ապրում Թուրքիայում և ի՞նչ պայմաններում։
🔹Երկար տարիներ ի՞նչ իրավունքներից են զրկված եղել Թուրքիայի քրդերը։
🔹Ո՞վ է Քրդական բանվորական կուսակցության ղեկավարը, և ո՞րն է կուսակցության կարգախոսը։
🔹Քրդական բանվորական կուսակցությունը ինչպե՞ս է դիրքավորված կանանց իրավունքների նկատմամբ։
🔹Ինչքա՞ն տևեց թուրք-քրդական պատերազմը և ինչպե՞ս ավարտվեց։
🔹Ի՞նչ ճակատագրի արժանացավ քրդերի առաջնորդ Օջալանը Թուրքիայում։
🔹Ազգային փոքրամասնությունների նկատմամբ ի՞նչ դիրքորոշում ուներ Էրդողանը սկզբնական շրջանում։
🔹2015 թվականից հետո ինչպե՞ս փոխվեց քրդերի հանդեպ վերաբերմունքը Թուրքիայում։
🔹Ի՞նչ պայմաններում են ապրում Սիրիայի քրդերը։
🔹Ինչպե՞ս են քրդերն անվանում Սիրիայում իրենց բնակության տարածքը։
🔹Արդյո՞ք Ռոժավան ունի Սիրիայից անկախանալու նպատակ։
🔹Իրանում ի՞նչ բռնաճնշումներ են իրականացվել տեղի քրդերի հանդեպ։
🔹 Ի՞նչ հետևանքներ ունեցավ Իրանում քուրդ երիտասարդ կնոջ` Մահաս Ամինիի դաժան սպանությունը։
🔹Ի՞նչ կարգախոս էր ընտրվել Ամինիի սպանությանը հաջորդած բողոքի ցույցերի համար։
🔹Որքանո՞վ է հավանական անկախ քրդական պետության հիմնումը ապագայում։
«Կոնֆլիկտներ» հաղորդաշարի ընթացքում քաղաքագետ Միքայել Զոլյանը խոսում է այն հակամարտությունների մասին, որոնք մեծ ազդեցություն են թողել ներկայիս աշխարհակարգի ձևավորման վրա։
:ԲունTV-ն չի աջակցում հակամարտության որևէ կողմի։
Հաղորդումը հիմնված է գիտական փաստերի վրա և ունի բացառապես կրթական բնույթ։