🔹 Խորալ ժանրի պատմությունը,
🔹 Ի՞նչ է խորալը,
🔹 Ի՞նչ է ակորդը,
🔹 Երաժշտական հյուսվածքներ,
🔹 Խորալները՝ երաժշտական հյուսվածքների համադրություն,
🔹 Խորալները Հին Հունաստանում,
🔹 Ավլոսի մասին,
🔹 Ինչո՞ւ Աֆրոդիտեն դադարեց ավլոս նվագել,
🔹 Խորալ տերմինը հայկական և ռուսական երաժշտագիտության մեջ,
🔹 Բողոքական առաջին խորալները․ Մարտին Լյութեր,
🔹 Սոպրանո, ալտ, տենոր և բաս,
🔹 Բազմաձայն խորալները Գերմանիայում․ Յոհան Սեբաստիան Բախ,
🔹 Կանտատներ և օրատորիաներ,
🔹Բախի պասսիոնները,
🔹 Խորալային պրելյուդներ,
🔹 Աստծու ժամանակը լավագույն ժամանակն է,
🔹 Խորալը ռոմանտիզմի շրջանում․ Ֆելիքս Մենդելսոն,
🔹 Յոհաննես Բրամս․ Օպուս 17,
🔹 Իգոր Ստրավինսկի․ Սիմֆոնիաներ փողային գործիքների համար,
🔹 Խորալի ժանրը հայ երաժշտության մեջ․ Առնո Բաբաջանյան,
🔹 Դոդեկաֆոն կամ 12 տոնային երաժշտություն․ Առնոլդ Շյոնբերգ։
Նոկտյուրն, սկերցո, մենուետ և խորալ։ Ինչո՞վ են տարբերվում այս ժանրերն իրարից, ինչպե՞ս են ձևավորվել և ինչպե՞ս են փոխվել դարերի ընթացքում։ Կոմպոզիտոր Արթուր Ավանեսովը պատմում է երաժշտական փոքր ժանրերի պատմությունը՝ ամենահայտնի ստեղծագործությունների օրինակով։