🔹Ինչպիսի՞ն է բիզնեսի հանդեպ վերաբերմունքը Հայաստանում և այլ երկրներում․ Ղազախստանի օրինակը։
🔹Ի՞նչ խնդիրների կարող է հանգեցնել բիզնեսի լուսաբանման մասին օրենքների բացակայությունը ոլորտում։
🔹Ի՞նչ քայլերով է հնարավոր պայքարել ապատեղեկատվության դեմ և պահպանել ընկերության բարի համբավը։
🔹Ապատեղեկատվության կանխարգելման հարցում ի՞նչ դեր ունեն սոցիալական ցանցերը։
Զրուցում են Մանե Մադոյանը, Գևորգ Պողոսյանը և Art Lunch կազմակերպության բիզնես գաղափարի համահիմնադիր Բակուր Մելքոնյանը։
«ԴիզԲիզը» փոդքասթ է բիզնես միջավայրում ապատեղեկատվության տարածման հետևանքների և դրանց կառավարման գործիքների մասին։ Հաղորդակցության ոլորտի հետ առնչվող տարբեր դերակատարների` հանրային կապերի պատասխանատուների, լրագրողների, իրավաբանների, գործարարների, մարքեթինգի փորձագետների հետ քննարկումներ՝ հիմնված իրական փորձառության և արձանագրված դեպքերի ուսումնասիրության վրա։