🔹Ինչո՞ւ է ինքնաբուխ ապատեղեկատվությունը ավելի վտանգավոր, քան ուղղորդվածը։
🔹Ինչպե՞ս է արհեստական բանականությունը ազդում մարկետինգի վրա․ որո՞նք են արհեստական բանականության բացասական կողմերը մարկետինգում։
🔹Ինչո՞ւ է խոշոր բիզնեսի համար հայտնի մարդկանց գովազդում ներառելը ռիսկային․ ի՞նչ է բևեռացումը մարկետինգի տեսանկյունից։
🔹Ապատեղեկատվության համար ո՞ր խմբերն են ամենախոցելին։
Զրուցում են Մանե Մադոյանը, Գևորգ Պողոսյանը և Hexact ընկերության համահիմնադիր Արմեն Ավագ Ավագյանը։
«ԴիզԲիզը» փոդքասթ է բիզնես միջավայրում ապատեղեկատվության տարածման հետևանքների և դրանց կառավարման գործիքների մասին։ Հաղորդակցության ոլորտի հետ առնչվող տարբեր դերակատարների` հանրային կապերի պատասխանատուների, լրագրողների, իրավաբանների, գործարարների, մարքեթինգի փորձագետների հետ քննարկումներ՝ հիմնված իրական փորձառության և արձանագրված դեպքերի ուսումնասիրության վրա։