Play Video

🔹Ինչպե՞ս պարզել ինֆորմացիայի վաղեմությունը և ըստ դրա՝ տարածման միտումը։
🔹Ինչքանո՞վ են խոշոր գործարարները կարևորում ապատեղեկատվության դեմ աշխատանքը։
🔹Ինչո՞ւ է կարևոր պետական-մասնավոր երկխոսությունը ապատեղեկատվության դեմ պայքարի համատեքստում։
🔹AI-ը որպես ապատեղեկատվության տարածման գործիք։

Զրուցում են Մանե Մադոյանը, Գևորգ Պողոսյանը և հաղորդակցության և հանրային կապերի պատասխանատու և փորձագետ Դիանա Հարությունյանը։

«ԴիզԲիզը» փոդքասթ է բիզնես միջավայրում ապատեղեկատվության տարածման հետևանքների և դրանց կառավարման գործիքների մասին։ Հաղորդակցության ոլորտի հետ առնչվող տարբեր դերակատարների` հանրային կապերի պատասխանատուների, լրագրողների, իրավաբանների, գործարարների, մարքեթինգի փորձագետների հետ քննարկումներ՝ հիմնված իրական փորձառության և արձանագրված դեպքերի ուսումնասիրության վրա։

Դիտեք նաև՝

Search