«Տեսնել» հաղորդաշարի հաջորդ թողարկման հյուրն է դիզայներ, Braind ընկերության համահիմնադիր Էդուարդ Քանքանյանը:
- Ինչպիսի՞ն պետք է լինի լոգոն;
- Ի՞նչ սկզբունքով է որոշվում՝ որն է լավ դիզայնը;
- Արդյո՞ք լավ, գրագետ դիզայնով ռեբրենդինգը միշտ աշխատում է;
- Նոր պրոյեկտի վրա ավելի շատ դիզայներնե՞րն են աշխատում, թե՞ մարքեթոլոգները;
- Հայաստանի լավագույն ստուդիան․ Braind, թե՞ Backbone Branding;
- Սկզբնական շրջանում ի՞նչ դժվարությունների են բախվում դիզայներները;
- Զբոսաշրջության կոմիտեի տենդերի մրցույթը;
- Անում ենք ֆիլմերի գովազդային տեսահոլովակների արտադրությամբ զբաղվող ընկերության լոգոյի ռեբրենդինգ: