ընդլայնիր
Ի՞ՆՉ ԴԻՏԵԼ ԱՅՍՕՐ
Մանկական
Խմբագրական
ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ԸՆՏՐԱՆԻՆ ՁԵԶ ՀԱՄԱՐ
🔹 Ի՞նչ միֆեր էին ընկած 44-օրյա պատերազմի հիմքում։🔹 Ի՞նչ միֆեր են շարունակում շրջանառվել մեր հասարակությունում անգամ պատերազմական աղետներից հետո։🔹 Ինչո՞վ է հասարակական – քաղաքական դաշտում առասպելաբանական պատկերացումներով առաջնորդվելը վտանգավոր։🔹 Ինչպե՞ս տարբերակել հայրենասիրության միֆական և ռացիոնալ դրսևորումները։🔹 Ինչո՞ւ հայ հասարակությունն ունի միֆական մտածողություն, և երբվանի՞ց է այդ ֆենոմենը տարածվել մեզանում։🔹 Կա՞ն արդյոք արտաքին ուժեր, որ օգտագործում […]
🔹1991 թ․ հունվարին ՀՀ Գերագույն խորհուրդը Միութենական հանրաքվեի մասին ի՞նչ հայտարարություն է ընդունում։🔹Ինչպե՞ս է Միութենական հանրաքվեին արձագանքում Վրաստանը։🔹Ինչո՞ւ էր կարևոր Նաիրիտի վերագործարկումը։🔹Ո՞րն էր ԳԽ իրազեկման և վերլուծության բաժնի գործառույթը։🔹Ո՞վ է նշանակվում այդ բաժնի տնօրեն։🔹Ինչպե՞ս էր Արևմուտքն արձագանքում նախկին ԽՍՀՄ հանրապետությունների անկախացմանը։🔹Ի՞նչ կետերի է անդրադառնում Զբիգնև Բժեզինսկու «Խորհրդային միության անկումը» հոդվածը։🔹Ինչպե՞ս է այդ հոդվածն ազդում միութենական […]
🔹Ո՞ր սոցիալական խմբերին է առավելապես ուղղվում ատելության և/կամ խտրական խոսքը մեդիայում։🔹Ի՞նչ կարող են անել մեդիաները ատելության խոսքը զսպելու համար։🔹Արդյո՞ք հայաստանյան մեդիան կրթում և դաստիարակում է անառողջ կարծրատիպերից զերծ հասարակություն։🔹Խոսքի ազատություն և ամենաթողություն․ ո՞րն է սահմանը։🔹Ինչպե՞ս կարող են ատելության խոսքի հանդեպ զգայուն և խոցելի խմբերը պաշտպանվել անբարեխիղճ լրատվությունից։🔹Ինչպե՞ս են բռնության և ատելության խոսքի դեպքերով ընտրովի անպատժելիությունը […]