ընդլայնիր
Ի՞ՆՉ ԴԻՏԵԼ ԱՅՍՕՐ
Մանկական
Խմբագրական
ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ԸՆՏՐԱՆԻՆ ՁԵԶ ՀԱՄԱՐ
🔹Ըստ օրենքի նոր կարգավորման՝ ի՞նչ կետերի բավարարելու դեպքում կարող է քաղաքացին զենք ձեռք բերել։🔹Ինչքանո՞վ է նպաստում զենքի շրջանառության մասին օրենքը քաղաքացու հոգեբանությանը։🔹Ի՞նչ ռիսկեր կարող է պարունակել զենքի շրջանառության մասին օրենքը, ինչպե՞ս կարելի է խուսափել այդ ռիսկերից։🔹Ի՞նչ դեր ունեն ռազմամարզական կազմակերպությունները պետության մեջ․ Ֆինլանդիայի օրինակը։ «Քաղաքացի-պետություն» փոդքասթում զրուցում են Դանիել Իոաննիսյանը և ԱԺ պատգամավոր Վիլեն Գաբրիելյանը։ […]
🔹Ե՞րբ և որտեղի՞ց է սկիզբ առել ռուս-չեչենական հակամարտությունը։🔹Հյուսիսային Կովկասի բնակիչների բռնի տեղահանությունը պատմական ի՞նչ հետք թողեց չեչենների վրա։🔹Ի՞նչ ճակատագիր ունեցած Չեչեն-ինգուշական ինքնավար հանրապետությունը ԽՍՀՄ կազմում։🔹Ի՞նչ հիմնավորմամբ Ստալինը չեչեններին և ինգուշներին աքսորեց դեպի Կենտրոնական Ասիա, և ո՞րն էր այդ քայլի իրական դրդապատճառը։🔹ԽՍՀՄ փլուզումից հետո ի՞նչ տրամադրություններ էին Ռուսաստանում գտնվող ինքնավար հանրապետություններում։🔹Որքանո՞վ ՌԴ նախագահ Բորիս Ելցինը կարողացավ […]
Ուսումնասիրողի համար իրականության մենջ նորը նկատելն ու ձևակերպելը ենթադրում է ստեղծագործականություն, եղած կլիշեներից դուրս գալու համարձակություն ու համառություն։ 2-րդ աշխարհամարտից հետո քաղաքական մտածողների համար նմանատիպ մի գործ էր ըմբռնել ու արտահայտել այն, ինչ անվանում էին տոտալիտարիզմ։ Իրողությունը նկարագրելու, անգամ անվանելու փորձերը սկսվել էին 1920-ականներին, բայց ակադեմիական քիչ թե շատ ամբողջական բնույթը վեր հանող նկարագրերն ասպարեզ […]