Քրեական ենթամշակույթի ազդեցության մասին զրուցում են Աղասի Թադևոսյանը և մշակութային մարդաբան Նիկոլ Մարգարյանը:
- «Հարիֆ» բառի ներթափանցումը քրեականից թաղային միջավայր;
- «Հարիֆ»-ի իմաստափոխումը` մարդուց մինչև տգետ ու միամիտ;
- Գողական ենթամշակույթի տարածումը 1960-ականներին;
- Ո՞վ էր «հարիֆը», «բիթի հարիֆը», «ջոգող տղան», «մերժվածը»;
- Ինչո՞ւ քրեական ենթամշակույթը հեշտությամբ ներթափանցեց կենցաղ;
- «Իսկական мужик»-ը` հարիֆ, բայց գործ չտվող;
- Արդյո՞ք հարաբերությունների ձևը փոխվել է, թե՞ դեռ կան հեղինակություններ: