Կյանքն իր բոլոր դրսևորումներով իրականանում է շարժման մեջ: Իսկ շարժումը երեխաների համար բնական պահանջ է: Երբ նրանք շարժումներով փորձում են աշխարհի հետ շփվել, ծնվում է պարը:
Երեխաները և պարը թեմայի շուրջ զրուցում են Հերմինե Ստեփանյանը և պարուսույց, պարային թերապիայի մասնագետ Հասմիկ Թանգյանը:
- Պարը որպես ստեղծարար պրոցես;
- Ե՞րբ, ի՞նչ պայմաններում և մշակութային ի՞նչ միջավայրում է առաջացել մանկական պարը;
- Մանկական պարը հայկական մշակույթում, ծեսերում և կենցաղում;
- Մանկական պարի առանձնահատկությունները;
- Ի՞նչ ազդեցություն ունի պարը երեխայի զարգացման վրա. ուղիղ կեցվա՞ծք, թե՞ մարմնի հնարավորությունների բացահայտում, զգայարանների կայացում;
- Պարի հիմնական տեսակները` դասական, ժողովրդական, ժամանակակից. երեխայի համար որքանո՞վ է կարևոր ազգային պարերին ծանոթանալը;
- Մանկական պարի ուսուցման մեթոդները. կատարողականության թրծու՞մ, թե՞ ստեղծագործելու և ազատ շարժվելու հնարավորության ընձեռում ;
- Պարը որպես սոցիալականացման միջոց. պարային, շարժողական թերապիա;
- Ի՞նչ տարիքում սկսել պարային ակտիվությունը;
- Ի՞նչ է մանկական պարը: