Ինչպես ասել է անգլիացի փիլիսոփա, մաթեմատիկոս և հասարակական գործիչ Բերտրան Ռասելը, ամեն ինչ չիմացության աստիճան անհասկանալի է, քանի դուք չեք փորձել հստակեցնել այն։ Այսօր մենք կփորձենք հստակեցնել բիզնեսի մոդելավորման գործընթացը և դրա հիմնական գործիքը՝ բիզնես մոդելի կտավը, որը ձեզ կօգնի ձևավորել, մշակել, ճանաչել և բարելավել ձեր ձեռնարկատիրական գաղափարը։
Այն կազմված է 9 բաժնից՝ արժեքային առաջարկ, հաճախորդների սեգմենտավորում, հաճախորդների հետ աշխատելու ուղիներ, հաճախորդների հետ հարաաբերություններ, եկամտի հոսքեր, ռեսուրսներ, գործընկերներ, հիմնական գործողություններ և ծախսերի կառուցվածք։