Կոնֆլիկտ և քաղաքակրթություն. Դավիթ Հովհաննիսյան, Արտակ Այունց, Աշոտ Ոսկանյան

Ըստ Ժան Մոնեի ձևակերպման՝ քաղաքակրթություն = նորմ + ինստիտուտ: Սա կարծես համակարգի մի տեսակ լինի, որ սանձավորում է անսանձելին, իսկ անսանձելին մշակույթն է, այսինքն մշակույթը մտցնում է ինչ-որ մի ձևի մեջ, որը թույլ է տալիս այդ մշակույթի մշակածը օգտագործել: «Մի՛ սպանիր» պատվիրանը մշակույթ է, իսկ դատարանը, սահմանադրությունը՝ քաղաքակրթություն:

Երբ Հաբերմասը, ով ավելի լուսավորչականության կողմնակից է, վիճում է Գադամերի հետ՝ մեղադրելով վերջինիս, որ նա անընդհատ խոսում է նախապաշարմունքների մասին, հեղինակության, ավանդության մասին, բայց դա հետամնաց հայացք է, պետք է զտել, մաքրել, պետք է բանականության լույսով ամեն ինչը լուսավորել, Գադամերը մի շատ հետաքրքիր բան է ասում, նա ասում է. «Ես վախենամ՝ Դուք սարսափելի անիրատես եք, եթե Դուք հույս ունեք, թե մարդիկ դատողություններով են շարժվում, մարդիկ ելնում են շատ ավելի իռացիոնալ բաներից»:

Կուլտուրա բառը կարելի է թարգմանել կրթություն, որովհետև մշակույթ բառի -ույթ վերջածանցը կարծես թե ֆիքսում է արդեն կայացածը, այն, ինչ արդեն մշակվել է, մինչդեռ կրթությունը պրոցեսուալ է, պրոցեսն է:

Դիտեք նաև՝

Կառնուտի դամբարանները․ թաղման ծեսի մասին | Լևոն Աղիկյան

Կառնուտի դամբարանները․ թաղման ծեսի մասին | Լևոն Աղիկյան

Ինչո՞ւ «Շենգավիթյան մշակույթը» վերանվանվեց «Կուր-Արաքսյանի», ինչո՞ւ է կարևոր դամբարանների ուսումնասիրությունը, ի՞նչ հիմքով են դամբարանները համարվել ընտանեկան,...

Քաղաքի հիշողություն․ Գետառ | Սոնա Քալանթարյան

Քաղաքի հիշողություն․ Գետառ | Սոնա Քալանթարյան

🔹Ի՞նչ տարբերություններ կան գետի շուրջ ապրող մարդկանց և քաղաքի այլ բնակիչների կյանքում և կենցաղում։🔹Գետը՝ որպես սոցիալական տարածություն։🔹Գետի...

Քաղաքի հիշողություն. Կուկիայի այբուբեն | Տիգրան Ամիրյան

Քաղաքի հիշողություն. Կուկիայի այբուբեն | Տիգրան Ամիրյան

🔹 Ինչպե՞ս են փոխվում տարածքները գերեզմանների անհետանալուց հետո։🔹 Ինչպե՞ս տարբեր ազգեր վերագտան տարածքի հիշողությունը Թբիլիսիում։🔹 Կուկիան՝ որպես...