Հանրակրթության խնդիրները (ամփոփում). Սերոբ Խաչատրյան

Հանրակրթության խնդիրները (ամփոփում). Սերոբ Խաչատրյան

«Սովորել սովորել» հաղորդաշարի 18 թողարկումների ընթացքում հյուրընկալեցինք տարբեր մասնագետների ու փորձագետների, որոնց հետ զրուցեցինք հանրակրթության և բարձրակրթության հիմնախնդիրների մասին: Մենք փորձում էինք հավաքել տեսակետներ, որոնք կփորձենք ներկայացնել ամփոփիչ երկու հաղորդման միջոցով և որոնց հիման վրա կներկայացնենք մեր առաջարկները «Կրթության զարգացման 2016-2025թթ. պետական ծրագրի» վերաբերյալ:

Հին հունարենից թարգմանաբար դպրոց նշանակել է պարապ ժամանակ, այդտեղից էլ մենք ունենք հայերենում պարապել բառը, մինչդեռ այսօրվա երեխաները պարապ չեն: Այսօրվա դպրոցը, այսօրվա հանրակրթությունը ունի մրցակիցներ, և մենք, երբ անդրադառնում ենք հանրակրթական խնդիրներին, պետք է հաշվի առնենք այդ մրցակցությունը: Այսօրվա հանրակրթությունը պետք է լինի շատ ավելի հետաքրքիր, որպեսզի երեխաները ոչ թե դպրոցից փախչեն զվարճանքի ինդուստրիա կամ տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ, այլ ավելի կենտրոնան կրթության վրա և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ու կրթության միավորում տեղի ունենա, ոչ թե հակադրում և մրցակցություն:

Մենք հայտնվել ենք մի իրավիճակում, երբ բոլորը բոլորը մեղադրում են. ծնողները մեղադրում են ուսուցիչներին, ուսուցիչները մեղադրում են երեխաներին, դպրոցի տնօրենը մեղադրում է բուհին, որ իրեն ուղարկում է վատ ուսուցիչ, բուհը մեղադրում է դպրոցին, որ իրեն ուղարկում է վատ դիմորդ, և այս խաղի մեջ, երբ բոլորը բոլորը մեղադրում են կրթական համակարգը չի կարող զարգանալ, քանի որ բոլորը խուսափում են պատասխանատվությունից՝ խնդիրների պատճառները տեսնելով ուրիշների մեջ…

Մեկնաբանություններ

Մեկնաբանել

Share Button

Դիտեք նաև՝

Մեկնաբանել

Your email address will not be published. Required fields are marked *