Բարձրագույն կրթության հիմնախնդիրները. Սերոբ Խաչատրյան, Սամվել Կարաբեկյան

Բարձրագույն կրթության հիմնախնդիրները. Սերոբ Խաչատրյան, Սամվել Կարաբեկյան

 Դպրոցում միշտ կարևորվում են դասավանդման մեթոդներն ու մոտեցումները, մինչդեռ բուհական համակարգում հետևյալ դրվածքն է՝ եթե դու ունես գիտական կոչումներ, օր.՝ դոկտոր-պրոֆեսոր ես, հրապարակում ես հոդվածներ, ղեկավարում ես ասպիրանտների կամ գիտական խմբերի աշխատանքները, ապա ինչ մանկավարժական հմտությունների մասին է խոսքը, եթե մարդն ունի այդպիսի նվաճումներ, ստատուս, ինչն ամենևին դեռ չի նշանակում, որ նա լավ դասավանդում է: Մանկավարժական, ուսուցողական  բաղադրիչը բուհական համակարգում մղված է երկրորդ պլան…

 

Մեկնաբանություններ

Մեկնաբանել

Share Button

Դիտեք նաև՝

Մեկնաբանել

Your email address will not be published. Required fields are marked *