Արժեքներ, համոզմունքներ և սոցիալական վարք. Նարինե Խաչատրյան

Արժեքներ, համոզմունքներ և սոցիալական վարք. Նարինե Խաչատրյան

Հետազոտության արդյունքները ցույց տվեցին, որ այդ կոնֆորմության արժեքը (ի տարբերություն ինքնուրույնության արժեքի) մեր հասարակության մեջ բարձր էր բոլոր տարիքային խմբերի մոտ:

Մեկ այլ համոզմունք, որ կոչվում է սոցիալական ցինիզմ: Այս համոզմունքը բնութագրվում է սոցիալական ինստիտուտների և մարդու հանդեիպ ունեցած անվստահությամբ:

Մեկնաբանություններ

Մեկնաբանել

Share Button

Դիտեք նաև՝

Մեկնաբանել

Your email address will not be published. Required fields are marked *