Միջազգային չափորոշիչների տեղայնացում. Նարեկ Ավետիսյան, Սահակ Պողոսյան

Պատահական ցուցահանդեսների ժամանակն անցել է, երրորդ հարկի սկզբում այն, ինչ մենք անում էինք, պատահական էին, մենք սխալվելու իրավունք ունեինք, որովհետև չկար տրադիցիան, գրականությունը չկար, և բացի այդ պրովոկացիայի ակտուալություն կար այդ ամենում: Միտումնավոր պրովոկացիայի, որովհետև համակարգ կոտրելու հարց կար: Հիմա համակարգ՝ որպես այդպիսին, չկա, բայց էլի ստեղծագործությունը նորից նույն տեսակ է կատարվում: Մարդիկ երեսուն տարի առաջ և հիմա անում են նույն ձևի պրովոկացիա, եթե առաջ «դեմ»-ի հարց կար, հիմա ստեղծվում է արհեստական «դեմ», չնայած ինչ -որ «դեմ» կա, որի դեմ ոչ ոք ոչինչ չի անում, և էժան էֆեկտ է ստացվում…

Դիտեք նաև՝

Artասովոր #42. Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոն

Artասովոր #42. Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոն

🔹 Սև կատուն, թեյնիկը, ծխող կինը և Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոնի մյուս քանդակները:🔹 Ինչպե՞ս են այս քանդակներն ընկալվում հանրության կողմից:🔹 Արդյո՞ք որոշ...

Artասովոր #41. Սահակ Պողոսյան

Artասովոր #41. Սահակ Պողոսյան

🔹 Սահակ Պողոսյան` դասական քանդակագործից մինչև կոնցեպտուալ հեղինակ:🔹 Ի՞նչ արդիական թեմաների է անդրադառնում Սահակ Պողոսյանը:🔹 Ինչպե՞ս նա հուղարկավորեց...

[Չ]վաստակավորներ. Սահակ Պողոսյան

[Չ]վաստակավորներ. Սահակ Պողոսյան

Կինոէսքիզներ՝ պետության կողմից ճանաչում, տիտղոսներ և պարգևներ չստացած արվեստագետների մասին: Պատմություններ մարդկանց մասին, որոնց աշխատանքներն իրենց մասշտաբով...