Մոդեռնիզմը 20-րդ դարասկզբի հայ գրականության մեջ. Գոհարիկ Աքելյան

Ի՞նչ ենք հասկանալու մոդեռնիզմ ասելով: Այս հարցադրումն ունի երկու խնդրահարույց կողմ. համաշխարհային մշակույթի ու արվեստի պրակտիկայում և տեղային դրսևորումները: Համաշխարհային մշակութային պրակտիկայի պարագայում, եթե կարողանում ենք դասակարգել ժամանակագրական հաջորդականությամբ, որը պահպանվել է, մեզ մոտ այս ժամանակագրական հերթագայումը պահպանված չէ: Նման իրավիճակում մենք ստիպված ենք լինում (պայմանականորեն) հակադասականության կամ հետռոմանտիզմի իրողությունները միասին համարել մոդեռն մտածողություն: Այսինքն՝ խոսելով 20-րդ դարասկզբի հայ գրականության մասին, պետք է հաշվի առնել, որ տվյալ շրջանի գրականության մեջ մոդեռն մտածողությունն ենք ուսումնասիրում, ոչ թե մոդեռնիզմը՝ որպես ուղղությունների, հոսանքների ամբողջություն: Սրա պատճառներից է նաև այն, որ շատ ուղղություններ մեզ մոտ ինքնագիտակցված և ամբողջական, լիարժեք ուղղության տեսքով հանդես չեն եկել:

Դիտեք նաև՝

Կառնուտի դամբարանները․ թաղման ծեսի մասին | Լևոն Աղիկյան

Կառնուտի դամբարանները․ թաղման ծեսի մասին | Լևոն Աղիկյան

Ինչո՞ւ «Շենգավիթյան մշակույթը» վերանվանվեց «Կուր-Արաքսյանի», ինչո՞ւ է կարևոր դամբարանների ուսումնասիրությունը, ի՞նչ հիմքով են դամբարանները համարվել ընտանեկան,...

Սփիւռք․ Քննական անդրադարձներ | Կոստան Զարեան

Սփիւռք․ Քննական անդրադարձներ | Կոստան Զարեան

Կոստան Զարեանի գրական վաստակն ու մտաւորական գործունէութիւնը մշակութային եւ աշխարհագրական առումներով համաշխարհային ընդարձակութիւն կը դրսեւորեն։ Նարինե...

Քաղգրականություն. «Ինչպես են պետությունները մտածում»

Քաղգրականություն. «Ինչպես են պետությունները մտածում»

🔹 Արդյո՞ք Ռուսաստանի հարձակումը Ուկրաինայի տարածքի վրա կամ Գերմանիայի կողմից ԽՍՀՄ ներխուժումը պայմանավորված էին ռացիոնալ դրդապատճառներով։🔹 Առհասարակ...