Ցեղասպանության պատճառած հոգեբանական տրավմայի միջսերնդային փոխանցում. Խաչատուր Գասպարյան

Մեր իրականության մեջ կա մի օրինաչափություն, համաձայն որի՝ առաջին սերունդը լռում է, չի կարողանում իր տրավման արտահայտել, որովհետև դա այնքան լայնամասշտաբ է՝ դուրս մարդկային ամենօրյա կյանքի փորձառություններից, սպասելիքներից, որ մարդը նույնիսկ խոսել չի կարողանում: Սա կարող ենք համեմատել անհատական բնույթի տրավմայի հետ, երբ ընտանիքում ինչ-որ մի դժբախտություն է պատահում, սկզբնական փուլում դժվար է այդ մասին խոսելն անգամ: Երբ այդ սերունդը լռում է, սա ամենևին չի նշանակում, որ նա ոչինչ չի փոխանցում հաջորդ սերնդին: Մենք կարող ենք փոխանցել որոշակի տրադիցիաներ հաջորդ սերնդին կամ օր.՝ ազգային որոշակի նորմեր, մշակութային էլեմենտներ, այդ թվում և անցանկալի բովանդակություններ և լռություն: Այստեղ ծագում է մի խնդիր. արդյոք այն մարդիկ, որոնք որևէ կերպ առնչություն չունեն ցեղասպանության հետ, նախնիները կապված չեն եղել Արևմտյան Հայաստանին, նրանք նույնպե՞ս ենթարկվում են հոգեբանական տրավմայի, թե՞՝ ոչ…

Դիտեք նաև՝

Հիերոգլիֆների ծագումը, պատմությունը, ազդեցությունը մտածողության վրա | Արփի Ղազարյան

Հիերոգլիֆների ծագումը, պատմությունը, ազդեցությունը մտածողության վրա | Արփի Ղազարյան

Չինական հիերոգլիֆների ծագման ի՞նչ վարկածներ կան, ինչո՞վ է չինարենը տարբերվում աշխարհի այլ լեզուներից, ի՞նչ գրային համակարգեր են եղել Չինաստանում մինչև...

Կառնուտի դամբարանները․ թաղման ծեսի մասին | Լևոն Աղիկյան

Կառնուտի դամբարանները․ թաղման ծեսի մասին | Լևոն Աղիկյան

Ինչո՞ւ «Շենգավիթյան մշակույթը» վերանվանվեց «Կուր-Արաքսյանի», ինչո՞ւ է կարևոր դամբարանների ուսումնասիրությունը, ի՞նչ հիմքով են դամբարանները համարվել ընտանեկան,...

Քաղաքի հիշողություն․ Գետառ | Սոնա Քալանթարյան

Քաղաքի հիշողություն․ Գետառ | Սոնա Քալանթարյան

🔹Ի՞նչ տարբերություններ կան գետի շուրջ ապրող մարդկանց և քաղաքի այլ բնակիչների կյանքում և կենցաղում։🔹Գետը՝ որպես սոցիալական տարածություն։🔹Գետի...