Սերիալային մշակույթ. Աստղիկ Սիմոնյան

Այսօր հայաստանյան սերիալային մշակույթում նոր փուլ է սկսվել: Հանրային հեռուստատեսությունը սկսել է նկարահանել կարճաժամկետ սերիալներ: Չեմ ուզում խոսել լա՞վն են դրանք, թե՞ վատը. խոսքս կառուցվածքի մասին է: Այս դեպքում սցենարը ավարտուն տեսքի է բերվում և նկարահանման ընթացքում սյուժեի փոփոխություններ չեն լինում, ինչը մեր սերիալներում ամենատարածված երևույթներից է:

Երկարաժամկետ սերիալների պարագայում պրոդյուսերը կողմնորոշվում է ըստ ռեյթինգի: Այսինքն՝ նա ֆիքսում է, թե ամենաշատ դիտումները հատկապես ո՞ր սերիաների ժամանակ են լինում, ի՞նչ էր կատարվում այդ սերիայում՝ սպանու՞մ էին իրար, ո՞ղբ էր, սիրային դրամա՞ էր, փո՞ղ էին հաշվում, թե՞…: Եվ ըստ դրա նա որոշում է, թե հետագա ի՞նչ փոփոխություններ պետք է լինեն սցենարում: Օրինակ՝ հերթով սկսում են մահանալ այն դերասանները, ովքեր չեն սիրվել հեռուստադիտողի կողմից, ովքեր խնդիրներ ունեն պրոդյուսերի հետ և այլն:

Դիտեք նաև՝

Եվ լողում է նավը | Արման Այվազյան

Եվ լողում է նավը | Արման Այվազյան

«Եվ լողում է նավը» հաղորդաշարի հյուրն է ռեժիսոր Արման Այվազյանը` «Ճայը» և «Քարեր» ֆիլմի հեղինակը: Հաղորդաշարի նոր եթերաշրջանի ուշադրության կենտրոնում կինոյում...

Հիերոգլիֆների ծագումը, պատմությունը, ազդեցությունը մտածողության վրա | Արփի Ղազարյան

Հիերոգլիֆների ծագումը, պատմությունը, ազդեցությունը մտածողության վրա | Արփի Ղազարյան

Չինական հիերոգլիֆների ծագման ի՞նչ վարկածներ կան, ինչո՞վ է չինարենը տարբերվում աշխարհի այլ լեզուներից, ի՞նչ գրային համակարգեր են եղել Չինաստանում մինչև...

Սփիւռք․ Քննական անդրադարձներ | Սփիւռքեան թատրոն

Սփիւռք․ Քննական անդրադարձներ | Սփիւռքեան թատրոն

Արդի Սփիւռքի մշակոյթը՝ նշանակալիօրէն թէկուզ եւ հաճախ անջատաբար, հաւաքական իր գոյութիւնը կազմակերպած եւ ըմբռնած է նաեւ թատրոնի ընդմէջէն։ Հրանդ Մարգարեանի, Ժիրայր...