Մաթեմատիկայի դասավանդման հին ու նոր ձևերը. Գագիկ Աղեկյան

Մաթեմատիկայի դասավանդման հին ու նոր ձևերը. Գագիկ Աղեկյան

 Այսօր Հայաստանի դպրոցների մեծ մասում կան համակարգչային լսարաններ, ինտերնետ կապ, բուհերն էլ հագեցած են համակարգչային տեխնիկայով, բայց թե՛ դպրոցի և թե՛ բուհերի ծրագրերը գրեթե չեն փոխվել, դասավանդման եղանակներն ու մեթոդները նույնպես շատ են ետ մնում: Քիչ են հայալեզու կրթական ռեսուրսները, ստեղծվածներն էլ քիչ են օգտագործվում, քանի որ մի մասը տեղյակ չէ, մյուսները վախենում են շեղվել արդեն ծեծված ճանապարհից: Իսկ ի՞նչ է նշանակում հայալեզու կրթական ռեսուրսներ չունենալը: Այս վիճակը շատ նման է նրան, որ բոլոր երեխաներին չմուշկներ բաժանենք, բայց սահադաշտեր չստեղծենք…

Դինամիկ մաթեմատիկայի ծրագրերը կամ մաթեմատիկայի վիրտուալ լաբորատորիաները համակարգչային ծրագրեր են, որոնք նախատեսված են մաթեմատիկա ուսումնասիրելու և դասավանդելու համար: Այս ծրագրերը իրենց պատրաստի գործիքների ու հրամանների միջոցով հնարավորություն են տալի երկրաչափական տարբեր կառուցումներ, չափումներ ու ձևափոխություններ անել: Կան գործիքներ ու հրամաններ, որոնք նախատեսված են հանրահաշվի օբյեկտների հետ աշխատելու համար, մասնավորապես, ֆունկցիաների ու նրանց գրաֆիկների հետ: Նշեմ, որ բոլոր այդպիսի ծրագրերով աշխատելուց էլ դուք ստանում եք ինչ-որ հնարավորություններ, բայց ոնց կօգտագործեք այդ հնարավորություններն ու ինչ արդյունք կստանաք, կախված է ձեզանից, մոտավորապես այնպես ինչպես հայտնի word խմբագրիչում` ինչ տեքստ կմուտքագրեք, ինչ ձևով այն կձևավորեք դուք եք որոշում: Խմբագրիչը տրամադրում է միջավայր ու հնարավո- րություններ, մնացածը կախված է ձեր գիտելիքներից, նպատակներից, երևակայությունից և այլն:

Մեկնաբանություններ

Մեկնաբանել

Share Button

Դիտեք նաև՝

Մեկնաբանել

Your email address will not be published. Required fields are marked *