Քաղաքակրթություններ. Սմբատ Հովհաննիսյան

Կիկերոնը հետաքրքիր տարանջատում էր անում. քաղաքացու հասկացության մեջ նա տեսնում էր օրենքների մի ամբողջ համակարգ, որը ստեղծվել է մարդու կողմից՝ ի հակադրություն բնության: Քաղաքացուն նա հակադրում էր բարբարոսին, ով ապրում էր ավանդական, բնութենական օրենքներով: Սա համարվում էր դեռևս բարբարոսություն, որի կողքին արդեն գոյություն ուներ քաղաքային կյանքը, քաղաքային կարգը, որով հակադրություն էր ստեղծվել: Այս զարգացումը հետագայում արտահայտվելու էր զարգացման բոլոր հեռանկարներում (անգամ քրիստոնեության գաղափարաբանության ծիրում): Այս մասին իր ստեղծագործությունների մեջ խոսում է Ավգուստինոս Երանելին: Նա առաջ էր քաշել երկնային քաղաքի և երկրային քաղաքի հասկացությունը, որը մոտավորապես Կիկերոնյան տեսությունն էր, բայց մի հակադրությամբ. նա առաջ էր քաշում այն տեսանկյունը, որ քաղաքացին (ի տարբերություն բարբարոսի) երկնային քաղաքի քաղաքացին է, իսկ երկրային քաղաքացին, ըստ էության, նույն բարբարոսն է: Նրա պնդմամբ երկրային ամբողջ համակեցությունը բարբարոսական է:

Դիտեք նաև՝

Հիերոգլիֆների ծագումը, պատմությունը, ազդեցությունը մտածողության վրա | Արփի Ղազարյան

Հիերոգլիֆների ծագումը, պատմությունը, ազդեցությունը մտածողության վրա | Արփի Ղազարյան

Չինական հիերոգլիֆների ծագման ի՞նչ վարկածներ կան, ինչո՞վ է չինարենը տարբերվում աշխարհի այլ լեզուներից, ի՞նչ գրային համակարգեր են եղել Չինաստանում մինչև...

Ֆիլհարմոնիկ #2. Հայկ Տեր-Հովհաննիսյան

Ֆիլհարմոնիկ #2. Հայկ Տեր-Հովհաննիսյան

Ալտի և ջութակի առանձնահատկությունների, իր անցած երաժշտական ճանապարհի, Հայաստանի համար ֆիլհարմոնիկի ունեցած նշանակության և այլ թեմաների մասին է պատմում ՀԱՖՆ...

Կառնուտի դամբարանները․ թաղման ծեսի մասին | Լևոն Աղիկյան

Կառնուտի դամբարանները․ թաղման ծեսի մասին | Լևոն Աղիկյան

Ինչո՞ւ «Շենգավիթյան մշակույթը» վերանվանվեց «Կուր-Արաքսյանի», ինչո՞ւ է կարևոր դամբարանների ուսումնասիրությունը, ի՞նչ հիմքով են դամբարանները համարվել ընտանեկան,...